måndag 2 september 2013

Ikväll hade jag keramikkursstart!
Det är alltid lika roligt att köra igång en kurs och faktiskt lite spännande hur det ska fungera. Man vet ju inte hur deltagarna kommer att fungera tillsammans men jag är helnöjd. Detta kommer att bli en rolig kurs.
Jag vill förmedla så mycket som möjligt men får nog passa mig så det inte blir för rörigt. det finns ju så mycket att hitta på med leran!
Vi får se om jag får tillåtelse att ta lite kort nästa kurskväll så ni får se lite vad som händer och sker!

Imorgon eftermiddag är det jag som ska producera grejer i alla fall!
Det har blivit lite glöggmuggar som står och torkar nu men det hinns nog med ett gäng till och lite annat smått och gott. Vi får se om jag kommer i håg och ta några kort?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar