fredag 29 augusti 2014

På väg....

Just nu är min man, jag och vår yngsta dotter på väg till flygplatsen i Köpenhamn. Hon ska till USA för att gå på High School ett läsår. Känns just nu helt galet att vår minsting ska iväg!
Men det har ju inget med keramiken att göra men det påverkar livet i sig. 
Igår när hon packade det sista var ja i verkstaden och hade besök av ett härligt gäng tjejer, en grupp från Hela människan i Gislaved! Alltid lika roligt när fler testar på att skapa i lera! Fina grejer står nu och torkar. 


Efter besöket laddade jag en dekalugn. 
Roligt nu när jag hunnit producera mera. Hoppas att den blir bra och klar snabbt för i morgon bär det av till Café Timjan, Nydala. Det är "Rusken runt" och jag och några andra hantverkare är där med våra alster. Varför inte ta en söndags tur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar