måndag 16 maj 2016

Bäst att ta sig i kragen!

Oj oj oj vad tiden går. Bloggandet har inte varit på topp men ska försöka ta mig i kragen och bättra mig.
Det saknas egentligen inte ämnen att blogga om men nu vet jag inte riktigt var jag ska börja????
Nå ja ....
Vi hade marknad förra helgen och då var jag utanför en gullig butik med café, Tina & översten, och drejade. Det var fint väder och många besökare. En god vän, Carina, hjälpte mig med försäljningen så jag kunde dreja. Så härligt med en vän som ställer upp. Det var roligt att få visa upp min verksamhet. 

I verkstan har det blivit lite grejer till trädgården gjorda!



Jo just det! Jag har sagt upp mig på mitt jobb så jag jobbar fram till midsommar på förskolan och efter det tänker jag försöka leva på min keramikverksamhet.
Det ni! Kanske tokigt men man måste våga, eller hur ?!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar