söndag 5 juni 2016

Muggar muggar muggar


Ja det är det jag har hållt på med ett tag nu! Det är någorlunda lika muggar ;) 
Oftast får jag det hyfsat lika men det skiftar lite i utseendet men det är ju det som visar på hantverket tänker jag!

Tejpning 

Glasering

Packning av ugn

Igår satte jag igång ugnen så imorgon får jag se om det blev ett bra resultat! Det hoppas jag verkligen för sen är det dags för muggarna att åka lastbil till Härnösand 

I eftermiddag ska vi göra i ordning i Hantverksboden i Byarum för i morgon är det öppet när nationaldagsfirande är på hembygdsgården!

Och i morgon kommer jag vara i Sjöbo på Trolltyg och låta barn prova på drejning. Välkommen om du finns i närheten, det är igång 14.00-18.00!

Jo livet snurrar på rätt bra nu! 
Ha det gott du med!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar