tisdag 9 maj 2017

Vad händer...

Jo Lottas Keramik snurrar på!
Den 19 april hade jag förmånen att bjuda in till kvinnlignätverksträff. Vi är några tjejer som har egna verksamheter av olika slag. Vi pratar om olika saker som är positiva och ibland negativa med det vi jobbar med. Det är jättebra att ha några att bolla tankar med. Självklart ville Sandra och Annelie testa att dreja men Hanna avstod, trodde sonen skulle "hjälpa till" lite för bra! 



Jag har också blivit tillfrågad att vara vikarie på KOiJ, konsthantverkarna i Jönköping, en tid framöver. Vilket jag tycker ska bli spännande.




Hemma i verkstaden har jag haft avslutning på kvällskursen, haft Drejkurs, några lerstunder samt ett möhippebesök.



Jo som sagt det är en del som händer! Jag får återkomma om en del fusk jag gör, men det tar vi en annan dag.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar