torsdag 22 maj 2014

Härlig tid.... eller?!


Visst är det underbart med våren! Jo, jag tycker verkligen det. Det är så underbart i naturen men tyvärr följer pollenallergi på köpet nu och det är mindre underbart. Till råga på det eländet så har jag blivit förkyld igen ( fyra omgångar på några månader nu) så tankeverksamheten är inte på topp. 
Men ett litet inlägg om keramik ska ja väl få till!

Jag har provat att dreja skål till garnnystan för virk- eller stickfantaster.
Vet inte om jag har fått till storleken och vidden men man måste ju börja nånstans.


Jag körde en dekalugn i helgen och det blev en hel del fina grejer.



En egendesignad fjäril har jag gjort dekal av, resultatet var jag inte helt nöjd med. 
Dekalen som jag gjort själv blir inte lika slät som de köpta, nån som vet varför?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar