söndag 8 juni 2014

Olika dagar olika innehåll!

I fredags hade jag en underbar dag hos Ellinor i Folkabo. Jag fick bra tips så jag förhoppningsvis kan utveckla min drejning mer, härligt sällskap och uppdatering hur vår lilla Shettis har det i sitt nya hem. Det är snart ett år sen hon flyttade till familjen Johansson. Hon har det finemang! 
Jag drejade lite stora fat och det var så roligt, hade glömt bort hur man gör. Har ju mest drejat smått eftersom jag har varit orolig för att jag ska få ont i handlederna igen. Drejade på gipsplattor och det är ju sååå smidigt, även det nåt som jag glömt bort. Som sagt var det en härlig dag! 

Igår serverade jag tillsammans med 11 andra goa människor på Ester och Gabriels bröllop. Vackraste brudparet! Det gick riktigt bra men oj va trött i fötterna man blir!
Tvära kast i innehåll av dagarna, men det är härligt med variation, eller hur?!
Nu är det slappardax i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar