tisdag 30 september 2014

En helt vanlig tisdag, eller...

Jag har en del sådana här tisdagar och en del andra tisdagar! Jag är just nu på Finrummet i Jönköping 11.00-18.00. Det händer ju lite nu och då att jag jobbar här, vilket är riktigt trevligt! Lite mer folk i omlopp än i Pukarp ;)

I helgen var jag i Mösseberg på Konsthelg i Falköpingsbygden. Det va väldigt mycket folk som besökte oss hantverkare. Verkligen häftigt evenemang, roligt att fått vara med! 


Igår var det uppackning som gällde och sen lite höstdekorering utanför verkstan innan jag förberedde inför keramikkursen.
Det var glaserings dags! Dom har gjort så mycket fina grejer och när de glaserat färdigt och åkt hem satte jag igång den första ugnen med deras grejer. Håller tummarna nu att allt ska bli bra i bränningen! 
Önskar alla en härlig höst tisdag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar