måndag 15 september 2014

Oj oj oj

Ja ha hur kunde det gå två veckor sen senaste inlägget?!
Nåja, nog om det! Jag har haft kursdeltagarna i verkstan igen och oj oj oj vad det produceras!!! Dom är jätteduktiga. Själv jobbar ja på med höstlöv, garnnysteskålar och lite "Joy" till Konst och kulturdagarna i kommunen. Ugnen har gått varm oxå så nu är grejerna, tjejerna från Hela människan i Gislaved gjorde, klara för hämtning. Lite kakelplattor har jag oxå brännt men det är nog ett 30 tal kvar... 
Vet ni vad? Nu har jag äntligen fått ordning på mitt höj- och sänkbara bord! Det funkar igen, vill tacka Fredrik och Mats för era fina insatser! 
Imorgon jobbar jag i Jönköping på Finrummet sen jobbar jag resten av veckan på förskolan. Det är så nu att jag jobbar 50% sen början på augusti för att ha mer tid för "Lottas Keramik" och det hoppas jag ska funka! Önska mig gärna lycka till!!!
Jag är inte bara ingrottad i verkstan, igår var vi ute på en svampplockarrunda med några släktingar och vill till sist bara visa vår lilla sötnos som inte brydde sig om svampen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar