måndag 20 oktober 2014

Glädjeämne!


Förra måndagen var det avslutning av keramikkursen. Jag blev så glad för en fin present jag fick av dessa härliga Värnamotjejer! Det har varit så rolig att få förmedla kunskap om lera, jag gillar verkligen det. Nu har jag börjat fundera på när jag ska start nästa kurs, antagligen i slutet av Januari. 

Jag blev såååå nöjd med mitt turkosa spetsfat så det tog jag in och har på bordet i vardagsrummet! Jag har insett att jag inte har så många alster inne hos oss så det är dags att ändra på det! 

I eftermiddag har jag drejat för fullt, med olika bra resultat! 
Några hjärtskålar, några fönsterlampor och en fågelmatare blev det i alla fall!

Imorgon kommer jag jobba i Jönköping på Finrummet och på torsdag kör jag öppet hemma i verkstan 17.00-19.00  därefter blir det att ladda för Kulturhelg på Fenix2 i Vaggeryd. Varför inte komma och testa att dreja? Jag får informera mera om helgen framåt veckan! Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar