måndag 18 april 2016

Tack tack tack

Jag vill tacka livet... 
Så sjöngs det för massa år sen och det stämmer jag gärna in i nu också! Det finns mycket elände men vad mycket det finns att vara tacksam för!! Tack till alla som kom till Lottas Keramik i söndags! Tack till särskolegruppen med personal som besökte mig i går förmiddag!
Tack till Anna Sköld, en räddande ängel i går när jag inser att jag drejar bättre än trixar ihop en annons!
Tack för att jag har en underbar familj och många stöttande och fina vänner!
Tack för att jag är frisk och kan hålla på med det jag brinner för och mår gott av!
Listan kan göras mycket längre men nu ska jag snart till jobbet så jag får sluta med att önska alla en härlig dag! 

Skickar med en bild på färska temuggar som finns till försäljning hos Lottas Keramik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar