måndag 4 april 2016

En produktiv dag!

Jo det stämmer! Jag har packat massa grejer till de olika grupperna som varit hos mig den senaste tiden och nu är det klart för leverans! Hoppas alla blir nöjda med sina fina saker?! 

Efter det drejade jag en större skål!


Jag håller på att träna på att dreja stort, vilket inte är så lätt. Det mest trixiga är att centrera stor klös men övning ger färdighet sägs det. Träningsvärk tycker jag mest att det ger!!!

Jag gjorde ju ett durkslag för ett bra tag sen och efter lite missöde med handtaget och glaseringen så har jag i alla fall testat det färdiga resultatet.


Jo då, det funkar riktigt bra!
Jag gjorde några till idag, olika storlekar. Tror att dom kan bli bra men det vet man ju inte än ;)



Jag gjorde också lite löv att sätta på armeringsjärn i trädgården och en hel del annat så jag tycker att det har varit en produktiv dag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar