måndag 28 september 2015

Lång dag!

Ja  denna dagen blev en innehållsrik dag som just nu känns som en lång dag.

Jobbade extra i köket på förskolan idag, inget jag brukar göra men det gick bra. Falukorv och makaroner stod på menyn, ett vinnande koncept! 

Sen var det dags för ett nytt uppdrag som jag fått, "Kultur på recept". 
Jag mötte 6 personer som fick prova på att jobba med lera i Vuxenskolans lokaler i Vaggeryd. Som jag så många gånger förut skrivit så är det så roligt att inviga andra i lerans värld. 
Vi ska ses vid två tillfälle till, ser fram emot det!

Efter det hann jag hem en kort stund innan det var dags för kvällens höjdpunkt, keramikkurs!
Programmet för kvällen var glasering!
Ok oj oj vad tjejerna fick jobba på, det var en hel del som skulle glaseras.




Jag packade ugnen allt eftersom sakerna blev färdig glaserade. Så nu är ugnen igång och väntan på det färdiga resultatet är olidligt spännande!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar