söndag 27 september 2015

Soffhäng!

Ja nu sitter jag i soffan och tar det lugnt. Det har varit en händelserik helg.
Hela lördagen var jag i Apladalen i Värnamo där man hade Skördefest.
Det var olika aktiviteter i parken och jag satt och drejade utomhus. 


Dottern var med och skötte försäljningen av mina alster. Det gjorde hon väldigt bra.
 
Det var så roligt att få visa hur man drejar, och många kom och tittade samt ställde mycket frågor. 
Nackdelen var att jag fick riktigt ont i nacken på eftermiddagen och värre på kvällen men med hjälp av liniment i morse så släppte det. Jag blev nog lite kallt när jag satt ute. 

I morse kl 8 kom glada kursdeltagare och  körde igång med olika grejer. Några testade att dreja och de gjorde så fina grejer. Otroligt att en del verkar ha det i händerna direkt!
De andra jobbade på ljus tema. Advent kommer snart och då kommer Ida ha en fin adventsljusstake!!!

Det är så roligt att ha kurser! Det ger energi och fyller hyllorna med grejer som ska brännas :) 

I morgon får jag återkomma med vad jag hittat på, det har att göra med ett nytt uppdrag jag har fått! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar